נברסקה: תואר כבוד לשר אורי אריאל

    איתי גדסי No Comments on נברסקה: תואר כבוד לשר אורי אריאל

    שר החקלאות ופיתוח הכפר אורי אריאל קיבל תואר אזרח של כבוד במדינת נברסקה שבארצות הברית בעיר לינקולן ממושל מדינת נברסקה, פיט ריקטס.

    15:47
    05.05.24
    קובי פינקלר ושלמה ריזל No Comments on למעלה מעשרה נפגעים במטח לעבר כרם שלום

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר החקלאות ופיתוח הכפר אורי אריאל, קיבל תואר אזרח של כבוד של מדינת נברסקה, ארה"ב. השר אריאל, קיבל את התואר לאחר פגישה שערך עם מושל נברסקה פיט ריקטס ובעקבות ביקורו בעיר לינקולן שנברסקה ובמדינות המערב התיכון של ארצות הברית. בפגישה שנערכה טרם קבלת התואר בין המושל לשר אריאל, סוכם על הקמת צוות היגוי בין משרדי למען בניית שיתוף פעולה כלכלי אגרו-טכנולוגי דרך חברות הייטק והסכמי סחר ושת"פ בנושא המים ובצורת עם מדינות בארצות הברית על מנת לחזק את הקשר בין המדינות אלו לישראל.

    שר החקלאות ופיתוח הכפר אורי אריאל אמר: "עלינו להמשיך ולחזק את הקשרים עם מדינות במרכז ארצות הברית בנושאי המחקר החקלאי והחקלאות הישראלית. החקלאות הישראלית בין המובילות בעולם ועלינו ליצור קשרים עם מדינות במרכז ארצות הברית בכדי ליצור ולחזק קשרי מסחר, לבצע שיתופי פעולה אזוריים עם המדינות וכמובן כדי לקדם חברות אגרו-טכנולוגיות. מדינות לב ארה"ב הן מדינות חקלאיות והן יפתחו לישראל הזדמנויות חדשות לשיתופי פעולה. בנוסף, מדיניות הממשל הנוכחי בארצות הברית היא הזדמנות פז להעביר יוזמות מדיניות כמו יוזמת השלום הכלכלי".

    מושל נברסקה פיט ריקטס אמר: "ישראל היא חברתה הטובה ביותר של ארה"ב. השותפות שלנו מייצרת הזדמנויות חדשות גם לישראלים ולגם לאזרחי נברסקה. אני מודה לשר אריאל בביקורו בנברסקה בכדי לדון יחד כיצד לחזק את שיתוף הפעולה עוד יותר".



    0 תגובות